marți, 19 februarie 2008

Colectionez exuvii

Astept nimic...invartind suvite de par, ciucit, cu privirea in gol...
Mi se spune din ce in ce mai des ca trebuie sa ma maturizez, sa ma maturizez. Habar n-am ce inseamna asta. Din in cand reusesc sa simulez. Si-al naibii, merge :)
Studiez tot mai atent lumea adultilor-ei ma trateaza deja ca pe una de-a lor, cu greu reusesc sa nu ma dau de gol....

Mezeliante, compromisuri, negocieri...deoarece EU sunt coprezente de "eu", multiplu de eu...
Imi trag pe mine blugii si-o camasa lalaie, dansez prin casa si sterg si praful...n-am mai mult de 16 ani...
Ma imbrac cu o rochie sobra, si sunt o tanara doamna....
Ma intalnesc cu o acritura, o vipera, care-mi inmoaie creierul:am 100 de ani, am murit demult...
Stau intr-o sala de cinematograf si un film reuseste sa ma dea peste cap, as vrea sa nu se mai termine, e intuneric, mi-aduc aminte de mine, nu am nicio varsta si as numi "fericire" ceea ce mi se intampla...
Nici cand visez nu am nicio varsta, nu ma recunosc, dar stiu ca sunt EU.
Cand sunt cu baiatul pe care-l iubesc, tot tribul de fetite-femei din mine se strange in jurul lui.
Cand sunt cu mama, sunt copil zvapaiat, cersind incurajare.

Ce-i aia EU?
Creaturi incompatibile-asta imi trece prin cap cand ma gandesc la mine. Intercorporalitate. Reincarnari. Alunecand dintr-o existenta in alta, dintr-un corp in altul. Transferuri. Glisari. Materie, senzatii, imagini, densitati, energii, fiinte prabusindu-se in ele insele, ca un colapsar, restructurari...Cand tac fara ganduri sau cand scriu (ceea ce e un fel de tacere), toate, tot ce am fost, se imbratiseaza in unica fiinta fara varsta, una si toate-ametitoare invartejire, gol hranitor si hipnotic...

Niciun comentariu: