joi, 7 februarie 2008

Primul...10 :)







Un nou capitol...






O noua eu :)





...






si asa incepe...:) dintr-o data :-?? fara sa ma gandesc..... ("actioneaza dupa impuls, si nu dupa sfaturi..." scria in fisa mea psihologik) ....






si incepe.... pe 8 februarie 2008 :) o zi speciala... primul mesaj de pe blog...fiind pentru tine :)




pt k nu pot fi indiferenta...nu pot avea statusuri seci... dar nici "penibila" ... pot fi doar cum sunt :) si nimic mai mult... din fericire...asa cum sunt ....asa cum esti....e perfect pentru amandoi :)











Astazi, mi-am facut curat in inima, fara sa pastrez nimic ascuns, am alungat clipe de fericire si momente in care imi doream sa mor, totul fara sa privesc inapoi.Insa pentru o clipa m-am lasat purtat de glasuri pe aripile amintirilor ca sa retraiesc inca o data clipa noastra.




Am colindat cu tine printre imagini pline de expresie si culoare…

Se spune ca dragostea e o intersectie cu sens giratoriu…Iubirea implica
atractie fizica , certuri , conversatii interesante pentru amandoi ,
incapatanari , compromisuri si multe , multe altele…




Dar nu fac o pledoarie pentru iubire, ci aduc un argument pentru a avea curajul sa spunem unul altuia “te iubesc”, insa acest argument l-am aflat, abia dupa ce intr-o stare de puritate si entuziasm le-am rostit cu glas de diamant.Uneori le spunem prin fapte, prin ganduri, prin gesturi, prin lacrimi, printr-o imbratisare, dar tot atat de rar prin cuvinte si cateodata e pacat, sunt atat de minunate melodia lor e atat de ingereasca… sunetul lor te inalta spre lumina fericirii, pentru ca doar vocea lor poate sa nasca viata si sa daruiasca eternitatea......si inca ceva… .. “te iubesc”.


=>True love is your soul’s recognition of its counterpoint in another<= un citat din wedding crashers :) .....




La multi ani Cata...de ziua noastra :) :*....

2 comentarii:

Anonim spunea...

insist....


LA MUULTZI ANI FAMILIE!!!!:x

Anonim spunea...

acuma ai primit un comm'...bv!!!:>